کلیدواژه‌ها = وفاداری به برند
تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 213-260

10.22051/bmr.2020.32321.2026

ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور؛ مصطفی شیرنژادمغانلو


پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88

10.22051/bmr.2017.6795.1005

حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی


تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 93-114

10.22051/bmr.2015.2029

زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی یاراحمدی؛ حنظله زینوند لرستانی؛ عاطفه کاشی پزان جوان