کلیدواژه‌ها = قصد خرید
سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 13-54

10.22051/bmr.2022.35566.2129

زهرا محمدحسینی؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی‌زاد


نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 39-66

10.22051/bmr.2015.2027

مهدی جعفرزاده کناری؛ قاسم بخشنده؛ عبدالحمید ابراهیمی


تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 127-156

10.22051/bmr.2014.1219

میثم شیرخدایی؛ امیرحسین نوری پور؛ فاطمه شریعتی


بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 218-224

10.22051/bmr.2014.1214

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی