کلیدواژه‌ها = مسئولیت اجتماعی
طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 231-268

10.22051/bmr.2021.35935.2145

مهسا کربلایی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی


مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 89-98

10.22051/bmr.2022.40551.2352

روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی


بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 218-224

10.22051/bmr.2014.1214

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی