کلیدواژه‌ها = نظریه داده بنیاد
طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 16-49

10.22051/bmr.2021.34209.2086

اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی


طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 15-54

10.22051/bmr.2020.29684.1919

سمانه میقانی؛ میراحمد امیرشاهی؛ حبیب الله دانایی؛ آمنه خدیور


طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 115-145

10.22051/bmr.2020.28924.1886

مهدی ناظمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده؛ مهدی طالب پور؛ دی تاد داناوان


برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 59-108

10.22051/bmr.2019.25158.1724

محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم


طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 4، شماره 2، تیر 1396، صفحه 69-106

10.22051/bmr.2018.22029.1569

میثم نوری خان یوردی؛ معصومه کلاته