کلیدواژه‌ها = ارزش ویژه برند
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 13-66

10.22051/bmr.2023.40987.2366

منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی


بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 79-118

10.22051/bmr.2017.6551.1000

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ علی حسین حسین زاده؛ طیبه خبیر