نویسنده = علی شریعت نژاد
طراحی الگوی پیدایش انتقام الکترونیک در فروشگاه های آنلاین با روش TISM

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 191-230

10.22051/bmr.2024.45804.2530

علی شریعت نژاد؛ الهه منیشداوی؛ سیده مریم موسوی زاده


قبیله گرایی برند در جهت حمایت از صنایع داخلی؛ چگونگی شکل‌گیری قبیله گرایی برند با روش مدل‌سازی ‌ساختاری تفسیری

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 55-90

10.22051/bmr.2023.42221.2408

علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ امیرهوشنگ نظرپوری؛ شقایق صالح آبادی


شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 135-168

10.22051/bmr.2020.32312.2023

سیدنجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی