نویسنده = اصغر مشبکی
الگوی برندسازی شرکت های مادر

دوره 11، شماره 4، اسفند 1403

10.22051/bmr.2025.47442.2582

سیمین نصرالهی وسطی؛ اسداله کردنائیچ؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ hr_yazdani یزدانی


طراحی مدل وفاداری مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با روش نظریه‌ داده بنیاد

دوره 8، شماره 3، آذر 1400، صفحه 84-45

10.22051/bmr.2021.37014.2190

محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 15-64

10.22051/bmr.2020.22936.1616

زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید


بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34

10.22051/bmr.2019.21198.1539

علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی