نویسنده = داود فیض
شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 149-190

10.22051/bmr.2023.42352.2412

سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی


الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176

10.22051/bmr.2022.40213.2335

هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی


کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 79-112

10.22051/bmr.2019.17201.1386

عظیم اله زارعی؛ داود فیض؛ مریم اکبرزاده پاشا