نویسنده = حمیدرضا سعیدنیا
مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 89-98

10.22051/bmr.2022.40551.2352

روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی


پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88

10.22051/bmr.2017.6795.1005

حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی