نویسنده = منیژه حقیقی نسب
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 13-66

10.22051/bmr.2023.40987.2366

منیژه حقیقی نسب؛ پیوند میرزائیان خمسه؛ مرضیه سلطانی تاج آبادی


طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 16-49

10.22051/bmr.2021.34209.2086

اعظم میرسلیمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور؛ مهدی ابراهیمی


تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 15-44

10.22051/bmr.2020.29159.1906

منیژه حقیقی نسب؛ نگین سنگری؛ زهرا امامعلی پور؛ سامیه خسروی


تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 83-113

10.22051/bmr.2020.30135.1940

نازیلا نیاکان لاهیجی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور


تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 149-180

10.22051/bmr.2017.8452.1062

منیژه حقیقی نسب؛ رویا اسلامی؛ فاطمه داورپناه کیاسرائی