نویسنده = محمدرحیم اسفیدانی
استعاره‌های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب‌سنجی و مصورسازی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 13-58

10.22051/bmr.2024.45061.2515

آیدا شیوا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ میراحمد امیرشاهی؛ محمدرحیم اسفیدانی


شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 138-115

10.22051/bmr.2021.36086.2152

مریم پرچمی سرقین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ محمدهادی صادق؛ مسعود کیماسی؛ شهریار عزیزی


برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شرکت‌های صنعت ساختمان)

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 59-108

10.22051/bmr.2019.25158.1724

محمد حقیقی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی؛ شیرین سلیم