نویسنده = سید محمد طباطبایی نسب
عوامل موثر در رهبری برند: مرور محدود در ادبیات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 دی 1403

10.22051/bmr.2024.47791.2602

الهام خدادادی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ امیررضا کنجکاو منفرد


توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 75-130

10.22051/bmr.2022.40331.2341

فرشته راستی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مجتبی پوررضایی


طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 35-78

10.22051/bmr.2018.20646.1522

علیرضا نعلچی کاشی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ زهره طباطبایی نسب؛ شهناز نایب زاده


بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 37-64

10.22051/bmr.2017.4524.

سید محمد طباطبایی نسب؛ فهیمه ماه آور پور