نویسنده = سید حمید خداداد حسینی
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند

دوره 10، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 67-124

10.22051/bmr.2023.42152.2407

فرشاد صادقیانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید؛ مریم اسماعیلی نسب


رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 15-64

10.22051/bmr.2020.22936.1616

زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید


بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34

10.22051/bmr.2019.21198.1539

علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی


طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 13-44

10.22051/bmr.2014.1220

سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی